A Huge Pill

大顆藥丸




Bankruptcy 破產


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



28歲,毛茸茸的肚子露出
內衣(此項免稅)的外面來
我靠側邊躺著
在沙發(免稅)
聽著陌生的聲音
我太太發出的愉悅的嗓音(此項也免稅)

我們是新來乍到的
對這些小小的愉悅來說。
原諒我吧
(我向庭上乞求)
我們是那麼地目光短淺。
今天,我的心,像前門似地,
幾個月來首次大開。


0 Responses to “Bankruptcy 破產”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Archives

Categories


Pages


Feed



best website stats