A Huge Pill

大顆藥丸




Drinking while driving 駕車時飲酒


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



駕車時飲酒


八月了而我已經有
六個月沒看書
除了一本叫做【從莫斯科撤退】
柯蘭克特寫的東西。
然而,我很高興
和我兄弟駕著車
一邊喝著瓶子裡的歐克勞酒。
我們並沒有真正想要去哪裡,
只是開著車。
如果我闔上眼一下下
就可能會出事。但
我就能高興地在這條路邊
永遠躺下來睡覺。
老弟用手肘推推我。
快了,隨時就有事要發生。

Labels: , , , ,


0 Responses to “Drinking while driving 駕車時飲酒”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Archives

Categories


Pages


Feed



best website stats