A Huge Pill

大顆藥丸




The other life


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



另一個生活

現在來換另一個生活。沒有
錯失的那一個。
--
盧 立普西茲 Lou Lipsitz

我老婆在這活動車屋的另一邊
跟我鬧情緒。
我聽得到她的筆沙沙沙沙沙沙
三不五時她停下來啜泣,
然後
---沙沙沙沙沙沙

地上的霜化了。
這車屋的主人告訴我,
別把你的車停這兒。
我老婆繼續不停地哭哭寫寫,
寫寫哭哭在我們的新廚房裡。


0 Responses to “The other life”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Archives

Categories


Pages


Feed



best website stats