A Huge Pill

大顆藥丸




Still looking out for number one


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



還在找第一名

既然你已經離開五天了,
我就盡情地抽煙,
隨時隨地抽煙。吃烘烤比思吉
夾果醬和肥膩的培根。長條麵包。寬待
我自己。興致一來就到海灘去
走走。我享受這樣獨自一人
回想昨日當我年輕時。那些
當時毫無保留地愛我的人。
而我也義無反顧地回報他們的愛。
除了一件。我是說我要做任何
我想做的事一旦你不在這兒!
可有一件我不會去做。
我不會獨自一人睡在我們的床。
我可以隨便睡在他媽的我高興睡的地方---
當你不在的時候我可以睡得最安穩的地方
雖然沒有辦法跟以前那樣擁抱著你。
在我書房裡破舊的沙發上。


注: 比思吉 biscuits

Labels: , , , ,


0 Responses to “Still looking out for number one”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Archives

Categories


Pages


Feed



best website stats