A Huge Pill

大顆藥丸




All Her Life 一輩子


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



我躺下來打盹。可每次一閉上眼,
馬尾雲就緩緩地飄過海峽
流向加拿大。還有海浪。他們拍上海灘
然後又捲了回去。你知道我是不做夢的。
不過昨晚我夢見我們在海上
見證了一場葬禮。起初我有點錯愕。
之後感到十分地懊憾。但你
挽住我的手臂說,“別這樣,沒關係的。
她年事夠大了,而且他愛了她一輩子。”

Labels: , , , , ,


0 Responses to “All Her Life 一輩子”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


Previous posts

Archives

Categories


Pages


Feed



best website stats